بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اکبرپور: پیروزی راحتی نبود

عینک آفتابی نگا استور 

سیاوش اکبرپور پس از پیروزی برابر پیکان اظهار داشت: پیروزی راحتی نبود چرا که پیکان بسیار خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار قرار داد. به ویسی تبریک می‌گویم اما ما هم به شرایطی رسیده‌ایم که تحت فشار هم می‌توانیم پیروز شویم. وی با بیان اینکه فعلا مشکلی نداریم و همه چیز خوب است، گفت: فتح‌الله‌زاده بسیار تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند و شنیده‌ام که اخیرا به وی لقب شوالیه داده‌اند که این موضوع را به وی تبریک می‌گویم. مسئولان قول داده‌اند مشکلات مالی تا نیم فصل برطرف شود.

اکبرپور در خصوص گلزنی مهاجمان استقلال برابر پیکان عنوان کرد:‌شرایط تیم ما بسیار خوب است و دیدید که پس از گلزنی میلاد همه به سمت وی رفتند و او را در آغوش گرفتند. مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد جمله‌ای که روی پیراهنش نوشته شده بود و پس از گلزنی نشان داد، تصریح کرد: لطف اهل بیت همیشه شامل حالم شده. زمانی که در استیل آذین و تراکتورسازی بودم در چنین روزی موفق شدم برای تیمم گلزنی کنم. خوشبختانه امروز هم توانستم گل بزنم و برای تیمم موثر باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 9 / 1391برچسب:لیگ پانزدهم,هفته پانزدهم,گلزنی مهاجمین,برد,سیاوش اکبرپور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com